Mergi la continut
Transport gratuit la comenzile de peste 300 RON
Transport gratuit la comenzile de peste 300 RON

Comanda & Livrare & Expediere & Retur

                                                                                                 Termeni si Conditii

COMANDA

Cumpărătorul poate plasa o Comandă utilizând formularul disponibil în Magazinul Online.

Prin plasarea  Comenzii, Cumpărătorul este de acord cu Bunurile pe care intenționează să le cumpere, metoda de expediție și metoda de plată, conform Conform Termenilor și Condițiilor. Prin înregistrarea unei Comenzi pe Website, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vânzătorul își desfășoară operațiunile comerciale. Notificarea primită de către Cumpărător, după efectuarea Comenzii, are rol de informare și nu reprezintă acceptarea Comenzii. ASI HOME își rezervă dreptul de a anula Comenzile care privesc Bunuri și/sau Servicii afișate pe Website ca urmare a unor erori tehnice sau care, din cauza unor erori tehnice, prezintă prețuri evident eronate/derizorii, cu consecința restituirii întregii sume plătite de Cumpărător în considerarea comenzilor anulate, dacă este cazul.

O Comandă înregistrată nu mai poate fi modificată de către Cumpărător. În cazul în care doriți să modificați/anulați ne puteți contacta pe mail la info@asihome.ro sau la numarul de telefon afisat pe site 0790 383 439.

Puteți face o Comandă valabilă pe website numai dacă ați împlinit vârsta de 18 ani și doriți ca Produsele / Bunurile să fie livrate pe teritoriul României. Mai este necesară o adresă de email valabilă/activă şi un număr de telefon valabil la care să puteți fi contactat cu uşurinţă.

Dacă plasați o Comandă pentru mai multe produse dintre care unul sau mai multe nu sunt disponibile, ASI HOME vă va informa corespunzător. Restul Comenzii va fi procesat și expediat conform solicitarii clientului.

LIVRARE

 Asi Design Home SRL livreaza produsele comandate pe intreg teritoriul Romaniei. Acestea vor fi expediate la adresa specificata in procesul de finalizare a comenzii. La comenzile de peste 300 de lei transportul este gratuit, prin DPD Romania, Sameday, etc. La comenzile mai mici de 300 de lei taxa de livrare este de 20 de lei.

Vânzătorul se obligă să expedieze Produsele / Bunurile în cel mai scurt termen posibil. La produsele care nu sunt in stocul din Romania, termenul mediu de livrare este 10-15 zile lucratoare.

 

EXPEDIEREA SI RECEPTIA BUNURILOR

Cumpărătorul obține dreptul de proprietate asupra Produselor / Bunurilor cumpărate la primirea acestora. În momentul respectiv, riscul privind pierderea sau deteriorare, este, de asemenea, transferat Cumpărătorului.
În cazul în care ați ales plata ramburs, proprietatea Produselor va fi transferată la livrare, după efectuarea plății din partea Cumpărătorului, la adresa indicată în Comandă, prin livrare se înțelege semnarea de primire a documentului de transport furnizat de transportator.
La livrarea coletului, documentul care confirmă executarea corespunzătoare a livrării trebuie să fie semnat de către Cumpărător. Prin aceasta nu va fi afectat în nici un fel dreptul legal al Cumpărătorului de a notifica ulterior ASI HOME în cazul în care constată un defect sau orice altă lipsă de conformitate a Bunurilor. Refuzul de semnare a documentului de livrare reprezintă refuzul de acceptare a Bunurilor.
Înainte de recepționarea Bunurilor de la transportator, Cumpărătorul are obligația de a verifica dacă ambalajul este intact și de a notifica imediat transportatorul în legătură cu orice defecte.
În cazul în care ambalajul nu este intact, Vânzătorul recomandă Cumpărătorului să refuze recepția Bunurilor de la transportator și să transmită un email de informare a Vânzătoului la adresa de email info@asihome.ro. Prin semnarea de primire, Cumpărătorul confirmă că ambalajul Bunurilor este intact.
Orice reclamații privind defectele mecanice ale Bunurilor, livrarea de alte bunuri decât cele comandate etc., care nu au fost semnalate la recepția bunurilor de la transportator, vor fi semnalate de Cumpărător imediat după identificarea lor, dar nu mai târziu de 3 zile de la recepția Bunurilor. Vânzătorul va fi ținut răspunzător pentru pagubele cauzate Bunurilor în timpul transportului, doar în situația în care Cumpărătorul reclamă astfel de pagube imediat, în conformitate cu prevederile prezenților Termeni și Condiții.
În cazul în care, din motive imputabile Cumpărătorului, cum ar fi, dar fără a se limita la: refuzul de primire a coletului, absența de la adresa de livrare comunicată, refuzul achitării contravalorii coletului, Produsele / Bunurile trebuie livrate în mod repetat sau printr-o metodă de livrare diferită de cea solicitată inițial prin Comandă, Cumpărătorul are obligația de a suporta toate costurile ocazionate de livrările repetate.
Vânzătorul poate înainta orice comunicare adresată Cumpărătorului prin mijloace electronice, la adresa de e-mail a Cumpărătorului, pusă la dispoziție prin contul de client creat sau prin Comandă.

In cazul in care un produs este incomplet sau prezinta defecte, Cumparatorul transmite numarul comenzii, detaliile comezii, descrierea defectului, cat si fotografii cu produsul si zona defecta, la adresa de email info@asihome.ro. In funcție de cerinta clientului, defectul se va remedia prin inlocuirea piesei defecte, produsului defect, cu o piesa noua, produs nou, fara defect.

 RETUR

 Retragerea din Contractul de vânzare-cumpărare

Conform legislatiei romanesti in vigoare, renuntarea la cumparare prin denuntarea unilaterala a contractului se poate face in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului si este aplicabila doar consumatorilor clienti persoane fizice care au achizitionat produsul la distanta respectand conditiile O.U.G. 34/2014.

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

Pentru a se retrage din Contractul de vânzare-cumpărare, Cumpărătorul va transmite informarea pe adresa de e-mail info@asihome.ro

Incheierea contractului de vanzare-cumparare are loc in momentul emiterii facturii fiscale (acest document tine loc de contract conform legislatiei romanesti) si nu la plasarea comenzii sau la trimiterea prin email (sau alte mijloace de comunicare) a confirmarii automate de primire a comenzii.

Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate, in ambalajul original, cu toate accesoriile, documentele si etichetele care le-au insotit, fara sa prezinte modificari fizice, lovituri, zgarieturi, etc la niciuna din elementele enumerate. Cheltuielile directe de returnare a produselor vor fi suportate de client, chiar daca a fost un produs la care nu s-a aplicat taxa de livrare, iar rambursarea contravalorii acestora se va face in cel mult 14 de zile lucratoare de la data denuntarii si numai prin transfer bancar.

Cumparatorul va suporta costul direct al returnarii produselor, acesta este responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.

Nu acceptăm returul următoarelor produse: becuri.

În cazul în care Cumpărătorul se retrage din Contractul de vânzare-cumpărare, în termenul legal de 14 zile calendaristice și Bunurile returnate nu sunt complete, nu sunt in ambaljul original, nu sunt ambulate corespunzator pentru a ajunge la noi in siguranță, au sigiliile de protecție rupte sau sunt în mod evident utilizate sau deteriorate, Vânzătorul poate solicita despăgubiri și stabili și reține valoarea despăgubirilor din prețul de achiziție pretins a fi rambursat Cumpărătorului. În acest caz, Vânzătorul va returna Cumpărătorului doar diferența dintre despăgubiri și prețul de achiziție.

Cumpărătorul ia la cunoștință prin prezenții Termeni și Condiții, în conformitate cu art. 16 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr.34/2014, că nu se poate retrage din Contractul de vânzare-cumpărare în cazul în care:

  • Bunurile livrate au fost confecționate după specificațiile Cumpărătorului sau sunt personalizate;
  • sunt destinate consumului imediat;
  • cumpărătorul a îndepărtat sigiliul de protecție;

Adresa pentru trimiterea coletului este: Judetul Ilfov, Localitatea Voluntari, Strada Viorele Nr.1

Retragerea din contract se poate face printr-o declarative inechivoca, prin oricare din metodele urmatoare: mail, posta, telefon, SMS, verbal etc. Indiferent de metoda aleasa, alaturi de produsele pe care doriti sa le returnati, puteti atasa un formular de retragere din contract, exemplificat in modelul urmator (formularul prezentat mai jos este doar un model si nu este obligatorie redactarea sa intocmai):

 Catre

 Asi Design Home SRL

 Adresa: Bucuresti, sector 1, Strada Mircea Vulcanescu nr.99-101

 Numar de telefon: 0735 877 072

 Adresa de e-mail: sales@asihome.ro, info@asihome.ro

Va informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la vanzarea urmatoarelor produse:

Produs 1:

Produs 2:

Primite la data: __ / __ / ____

 Numele consumatorului:

 Adresa consumatorului:

 Semnatura consumatorului

 Data

În cazul retragerii Cumpărătorului din Contractul de vânzare-cumpărare, Vânzătorul este obligat, în termen de maximum 14 zile lucrătoare să returneze Cumpărătorului pretul tranzacției achitat pentru Bunuri, prin transfer bancar, in contul indicat in Cererea / Formularul de retur.

În cazul în care plata facturii a fost făcută prin finanțare de la Tbi bank, returnarea banilor în termenul legal acceptat se va face către finanțator, deoarece de la acesta s-a încasat suma pentru comanda inițială. Rămâne in sarcina clientului să se asigure că în urma acestui retur de bani, banca închide contractul de credit aferent.

Cumpărătorul a luat la cunoștință și este de acord că Vânzătorul are dreptul să se retragă din Contractul de vânzare-cumpărare încheiat cu un Cumpărător care, pe parcursul altor relații contractuale cu Vânzătorul, și-a încălcat deja material obligațiile care îi reveneau (refuzul repetat de preluare a Comenzii). Încălcarea materială a oricăror acorduri anterioare cu Vânzătorul este considerată o încălcare semnificativă în sensul Art. 1551 alin. 1 din Codul Civil și Vânzătorul are dreptul de a se retrage din Contractul de vânzare-cumpărare ca urmare a unei astfel de încălcări.

                   Puteti complete formularul de RETUR de mai jos.